Kertun uudenvuoden jumppa

Mä ohjaan sulle nyt uudenvuoden jumpan jonka mä vedän aina tälleen vuoden ekana päivänä. Se on sillai kiva liike, ett jos sen tekee kunnolla ni muuta ei sit tartte tehä koko vuonna. Siks mä kehottasin nyt keskittymään hetkeks.

Mä oon mennyt jumppaa varten pöydälle tälleen puolimakaavaan kylkiasentoon, säkin voit käydä pöydälle, mut jos siit tulee liikaa sanomista ni lattia on yhtä hyvä. Sohvaa tai sänkyy mä en suosittele, koska sillon sä voit nukahtaa kesken jumpan.

Mulla on tossa taustalla tommonen joulukoriste. Mä oon menny sen eteen koska mä haluan muistuttaa mun Henkilökohtaselle Tölkinavaajalle, että mähän varsinaisesti oon se joka kaunistaa tätä kotia, tommoset tuomaanristit ja muut pannaan loppiaisena pois, mut mä pysyn. Mä oon perusarvo. 

Sit mulla on tossa tommonen jumppapallo. Se on siin vaan siks että joskus tarttee näkökentässä olla jotain tarpeetonta. Ja onhan siin sit toi että jos väsyttää tai kyllästyttää ni tommosest värist saa energiaa tähä jumppaliikkeeseen, jonka mä nyt seuraavaks neuvon.

Siis sä oot nyt samas asennos ku mä? Hyvä. No sit vaan keskityt, tyhjennät sun katseen ja käännät sen vähän sisäänpäin. Sun pitää näyttää siltä kuin sun päässä olis vaan tyyntä ja tyhjää. Mun mielestä mä oon niin taitava tos tyhjyyden ottamises silmiin ett sä voit kattoo musta mallia. Okei, valmis? Nyt sit vaan nostat sun päällimmäistä käpälää, mä oon merkannu liikesuunnan punasella nuolella. Nostat jotain kolme senttii ja lasket alas.

Se oli siinä. Ei ollu vaikee, eihän? Nyt ku tää vuotuinen jumppahetki on hoidettu, sä voit mennä viel pariks päiväks takas sohvalle ja olla tyytyväinen ittees niinku mäkin oon tyytyväinen muhun.

This entry was posted in kissat. Bookmark the permalink.

5 Responses to Kertun uudenvuoden jumppa

  1. Ihailija says:

    Kerttu, sä oot siis niin Zen! Mä opettelen tän kans.

    • Kerttu says:

      Hienoo, sä et tuu katuun tota päätöstä, mä lupaan. Onni, se on siis mun kollega, ni se kans opetteli ton jumpan mut ilman käpälännostoo.

  2. Pingback: Kertun uudenvuoden jumppa « Minnikissa's Blog

  3. Rane (henkilökohtainen valmentaja) says:

    Kiitos jämäkästä jumppaohjeesta. Raivasin työpöydän ja tein vuoden jumpat!

Leave a Reply

